کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735713829 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/09 | اعضاء: 316340 | نظرات: 37889
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

انتخاب بین کامپیوتر و موبایل؛ کدامیک بهترین همراه دیجیتال شماست؟

خرید یک کامپیوتر (لپتاپ یا رایانه شخصی) و یک موبایل (گوشی هوشمند) هر دو مزایای خود را دارند و انتخاب بین آن‌ها به ویژگی‌ها و نیازهای شخصی شما بستگی دارد. در زیر تعدادی از مزایای خرید هر یک از این دو دستگاه را مطرح می‌کنیم:

مزایای خرید کامپیوتر (لپتاپ یا رایانه شخصی):

1. کارآیی بالا: کامپیوترها اغلب از پردازنده‌ها و کارت‌های گرافیک قوی‌تری بهره می‌برند که برای کارهای مرتبط با گرافیک، بازی‌های ویدئویی، و برنامه‌های سنگین بهینه‌شده‌اند.

2. صفحه نمایش بزرگ: لپتاپ‌ها دارای صفحه نمایش بزرگتری نسبت به گوشی‌ها هستند که کار با برنامه‌ها و محتوا را راحت‌تر می‌کند.

3. کیبورد و ماوس: کیبورد و ماوس فیزیکی در کامپیوترها استفاده از آن‌ها را برای برخی وظایف مثل تایپ متن یا دیگر کارهای دقیق، آسان‌تر می‌کنند.

4. قابلیت ارتقاء: بسیاری از کامپیوترها امکان ارتقاء قطعات را فراهم می‌کنند، از جمله افزودن حافظه RAM بیشتر یا تعویض درایوها.

5. پورت‌های اتصال بیشتر: کامپیوترها معمولاً دارای تعداد بیشتری از پورت‌های اتصال مانند USB، HDMI، Ethernet و ... هستند که انواع دستگاه‌ها را به آنها متصل کرد.

موبایل یا کامپیوتر

مزایای خرید موبایل (گوشی هوشمند):

1. قابلیت حمل و جابجایی آسان: گوشی‌ها به دلیل اندازه کوچک و وزن سبک‌تر، بسیار قابل حمل هستند و می‌توانید آنها را به راحتی در جیب یا کیف خود حمل کنید.

2. اتصال به اینترنت در هر زمان و مکان: گوشی‌ها به شبکه‌های تلفن همراه و Wi-Fi متصل شده و به شما اجازه می‌دهند تا در هر زمان و مکان به اینترنت دسترسی داشته باشید.

3. عمر باتری بهتر: بسیاری از گوشی‌ها دارای عمر باتری بهتری نسبت به کامپیوترها هستند و ممکن است بدون شارژ روزانه تا چند روز بتوانید از آنها استفاده کنید.

4. عکس‌برداری و ویدئوگرافی آسان: دوربین‌های گوشی‌ها به طور عمده بهبود یافته و می‌توانید عکس‌ها و ویدئوهای با کیفیت بگیرید و آنها را به سرعت به اشتراک بگذارید.

5. نرم‌افزارهای مخصوص: برای گوشی‌ها نرم‌افزارهای مخصوص و بیشماری وجود دارد که برای ارتباطات اجتماعی، مرور وب، سرگرمی، و کارهای دیگر مفید هستند.

در نهایت، انتخاب بین کامپیوتر و موبایل بستگی به نیازها، استفاده موردنظر و بودجه شما دارد. بسیاری از افراد هر دو را استفاده می‌کنند و بر اساس نیاز خود، از هر یک بهره می‌برند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49719 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1402/07/16 تعداد مشاهده: 5465
سافت گذر